Glasstillverkning och sociala medier har mycket gemensamt. Följ med till Scoopville så förstår du varför:
[Tipstack Andreas Ekström]
Glasstillverkning och sociala medier har mycket gemensamt. Följ med till Scoopville så förstår du varför:
[Tipstack Andreas Ekström]
Det var i år allt hände. I alla fall om vi ska tro mainstream-media, och det ska vi väl? Bloggexplosionen talar sitt tydliga språk. Människor vill läsa och bli lästa. Samtidigt som vi vill läsa vad de etablerade medierna skriver, vill vi också få parallella reflektioner i en aldrig sinande ström. Bloggportalerna som gör det möjligt att hitta kajplatserna i floden blir allt fler och allt mer nischade. Bloggforum 3 invaderades av modebloggare som skapade en surrealistisk glamour-inramning till en tidigare entusiastnördig värld. Ett säkert tecken på brett genomslag och ett bra tillskott till
Igår publicerade Computer Sweden en debattartikel av Hans Kulllin (Media Culpa) som kritiserar Anders R Olssons inlägg om bloggarnas brist på inflytande. Ur artikeln Liten blogg kan stjälpa…
Tidigare i höst var jag på MSN Innovate som jag sammanfattade i ett inlägg. Evenemanget spelades in och nu kan du både titta och lyssna på alla föreläsarna…
Nu är Carl Bjurling och hans medförfattare klara med den uppsats om bloggar och konsumentmakt som jag rapporterade om tidigare i vår. Då efterlyste författarna exempel på Viral-skandaler…