Lite sent kanske, men jag vill påminna dig om den paneldebatt som publicerades på Internetworlds sajt i veckan. Den handlar om framtiden för de traditionella reklambyråerna kontra nischade webbyråer. Det blev en intressant diskussion som stundtals hettade till en smula.

"Hur möter de
traditionella reklambyråerna kravet på webbkompetens? Och hur ser de på
nätet som plattform för att berätta varumärkets historia? […] Deltagare i panelen är Gustav
Martner från webbyrån Daddy, Björn Jeffery från nätstrategibyrån Good
Old och Martin Jonsson från reklambyrån Morkman. Moderator är Magnus
Höij, chefredaktör på Internetworld."
Se inslaget här.

Webb-tv-inspelning, Internetworld

Jag och chefredaktör Magnus Höij ställer även frågan om integrerade byråer till sin spets och vässar argumenten under den återkommande Internetworld-vinjetten För och emot.

PRfekt gör en reflektion efter att ha sett webb-tv-inslaget.

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

Relaterade inlägg:

  • Inga relaterade inlägg